guzel annelerim kizim 11 ay 5 gunluk. 4 ay 13 gunlukken yuzustu dondu. 5.5 aylikken surunmeye 7 aylikken tam anlamiyla emeklemeye basladi. 8 aylikken tutunup kalkma siralama yapti. suan elleri birakip ayakta durma calismalari yapiyor. yemegini kendisi blw seklinde yiyor. cimbiz hareketini yaparak ufak parcalari alip yiyor. yani anlicaginiz motor gelisimde sorunumuz yok. ama kizim alkis bay bay gel gel yapmiyor. bizim hicbir hareketimizi taklit etmiyor. cee ee oynadigimda guluyor ama kendisi oyuna dahil olup cee ee yapmiyor. baba disinda kelimesi yok. onu da kendisi istediginde bilincsiz soyluyor. babababab gibi. ben deyinxe tekrar etmiyor. soylediklerimi ilgi ile dinliyor goz temasi ve adina bakmasi var. ancak asla konusmuyor. kendi cok aktif cok hareketli bir bebek. kendi basina oyun oynar . kupleri birbirne vurmayi gosteriyorum ama vurmuyor. yani iki elindeki oyuncaklari birbirine vurmuyir. bir seyi sepete doldurmuyor. ilk basta her bebegin gelisimi farklidir dedim ama psikolog bir arkadasimla konustum cok muallak konustu. normalde olabilir ama sen danver 2 testi yaptir icin rahat etsin dedi. bu ayda olup bebegi bunlari yapmayan var mi ? ya da danver testi yaptirip evet gerilik yasadik diyen vsr mi ?