Hazal2020 Gizzy aynı biz 4 ay atağımda bi gitti uykumuz daha da düzelmedi yarım saate uyanma sürekli memede kalma çıt sesine uyanma ayakta sallanma isteği bazen nedensiz uykuda aglama ne geçecek acaba
Ayselimmm Gizzy benimki de 5 ay 5 günlük yaklaşık olarak 17 gündür gece uykusuna hasret kaldım her saat uyanık uykusuzluktan gözleri açılmıyor ama sürekli mızmızlan huzursuz derin uykuya dalamama ve inleme 😢
Kubraasafduhan1 limonlu-su iki cocuk olunca daha da zor inanın. Diğeri ilgi bekliyor biri oyun oynamak istiyor ev zaten aldı başını gidiyor durumlar leyla 😀😀💆🏻♀️
gltendemi_5 Kubraasafduhan1 akşam saat 5 6 gibi kendinize ıhlamur yapın için sonra 9 10 gibi rezene için emen bir bebek ise bebeği hem rahatlatır hemde uykusu gelir
Kubraasafduhan1 gltendemi_5 evet bu aralar rezeneyi bıraktım stil tea ye başladım. Ama hakiki rezene kadar faydalı değil teşekkür ederim iyi hatırlattiniz
Kubraasafduhan1 kyramom biz zaten koliktik gaz sancılarımız ilaclarimiz damlalar yeni bitti huysuzluk hala üzerinde o yüzden eğitim çok fayda edeceğini zannetmiyorum
Bgmkr kyramom bennde aglamasij diye bıraktım zaten siz nasıl yapıyorsunuz benim de iki gün iyi gitti sonra ağlama krizleri başladı kiyamadim
kyramom Bgmkr baskasından alıyorum eğitimi ben. Acıkca yazamadım adminler postu siler yada uyarı verir diye. Aglatmak yasak zaten aglayacagı hiç bir harekette bulunmuyoruz 🙏🏻