benim de kızım 5,5 aylık gündüz 2 güzel uyksu vardı gece de acıkınca yada altı çok kirlenince uyanırdı yaklaşık 15 gündür akşam uykularını doğduğundan beri 8-9 gibi uyuyan bebek dün gece 3 de uyudu ondan önceleride gece 12-1 .. vallahi açıyorum roman havası , bakkal amcayı 🤣🤣 ben oynuyorum o da kucagımda yoruluyo koyuyo basınj omzuma yada omzumu yerken uyuyakalıyor ama gerçekten allah kolaylık versin çok zor bazen sinirleniyorum bazen gülüyorum değişik değğşik duygulara sokuyo beni sonra uyuyunca da özlüyorum 😅