Sisi benim kziimin da saçları dokuluyordu 3 4 ay incesine kadar 3 yaşında tahlil yaptırdım degerleri normal çıktı mevsimsel dedi yada sampuandsn olabilir dedi doğduğundan beri hep Dalin kullandım hiç sorun yaşamamıştım sonra elidora geçtik artık gözünü kapatıyor biliyor acıyacak artık durdu birde 6 aylıkken jiletle kazimistim saçlarını hafta da 1 hindistan cevizi yağı sürerim banyo yapmadan 1 saat önce 2 yaşına girince de 3 4 ayda bir saclsrinin uçlarını keserim artık ayda 1 yağ sürüyorum saçları belinde sende surebilirsin