Sisi Kızlar merhaba. Kızım 26 aylık ama yatağını kontrol ettiğimde hep dökülmüş saçlarını görüyorum normal mi bu yaşta dökülmesi birde saçları hiç uzamıyor daha şöyle bir bağlayamıyorum bile bizim gibi olanlar var mı?
Deletedmom9 Sisi Acaba vitaminden kaynaklı mı diye düşündüm de emin değilim yakın zamanda değerlerine baktırdınız mı? İlk zamanlar dökülse sorun değil ama 2 yaşında dediniz emin olamadım.
melasya Sisi bebeklerin saclari 4.ve 6. ayda yogun dokulme yasar sonra uzunca bir surw dokulmez aksine artar yogunlugu uzama evresine gider.bi dr sorun derim kan ve vitamin degerlerine baktirin
Esraarass Fitifiti vitamin eksikliği en basiti. 😒 ama bilemem tabi doktor değilim. Bebeklerin ilk aylar saçları dökülür sonrasında döküldüğünü duymadım bir kaç tel dökülmesi normal ama siz yattığı yer saç oluyor demiştiniz
Sisi Deletedmom9 en son 10 aylıktı bakıldığında canım 2 yaşına 1 ay kala sağlık ocağına götürdüm ama bu yaşlarda tahlil yapılmaz dediler. Pandemiden dolayı nerdeyse 1 senedir doktora götüremiyorum. Benim de aklıma vitamin eksikliği geldi ama bilemedim🤷🏻♀️ belki normaldir diye düşünüyordum
Deletedmom55 Sisi Ve bu arada ben tahlillerini yaptırdım yani dökülmeye mevsim geçişleri o zaman dedi dr siz yine bir dr unuza danışın
Sisi Deletedmom55 tşk ederim aklıma takıldı birde saçları çok çok çok yavaş uzuyor yani nerdeyse uzamıyor onun için göstereceğim
Esraarass Sisi 2 üç ayda bir tahlil yaptırıyorum. Uzun zaman olmuş yaptırmayalı bence yaptırın çocukların değerleri çok çabuk düşüyor
Sisi Deletedmom9 bilmiyorum yaşını sordular tahlile gerek yok bu yaşlarda yapmıylruz dediler sağlık ocağındakileri hiç anlamıyorum zaten
Deletedmom9 Sisi Olur mu öyle şey Allah aşkına 2 yaşta aşısı ve rutin kontrolleri var bu çocukların değerlerine de bakılması gerekiyor zaten. Siz yine fırsat bulduğunuz zaman bi doktora gitseniz iyi olacak değerlerinde düşüş varsa en azından takviye verirler.
Sisi Deletedmom9 çok teşekkür ederim aydınlattınız beni aşısı oldu ama kontrol sadece boy kilo oldu. HaftYa eşim izinli o zaman götüreceğim mutlaka
Zalimsin Benim de kızımın da saçları dökülüyo bu ara vitaminlerimiz minerallerimiz tam bence mevsimsel olabilir ya da sampuandan kaynaklı da olabilir
Sisi Zalimsin ama bu ara değil benim bayadır dökülüyor geçer diye bekledim bir ara durur gibi oldu ama devam ediyor hala. Değerlerine baktırıcam normal çıkarsa şampuan değişikliği yaparım saolun yorumunuz için
Zalimsin Sisi değerlere 6 ayda bir baktırmak lazım aslında ben her zaman baktiriyorum, hiç bakmam diyen doktor da olmadı.. d vitamin demir B12 çok önemli umarım bı eksiklik yoktur varsa da takviyeyle çözmüş olursunuz inşallah
Sisi Zalimsin inşallah canım pandemiden dolayı hastaneye gidemedik hiç sağlık ocağındaki doktorlarda zatem zorla bakıyorlar oda böyle oluyor