Hamzamoms Ozge_AyazEfee 3 fonksiyonu var yani alt pişirme üst pişirme alt üst birden pişirme fırınlarda saat oluyor başla seyler oluyor fiyat değişiyor fonksiyona göre
anayim-ben-ana Ozge_AyazEfee beyazı olduğunu bilmiyordum 😁 temizliği sıkıntı etmezseniz alın bence ☺️
Ozge_AyazEfee anayim-ben-ana Teşekkür ederim düşüneceğim 🥰 cuma günü gelmiş ama kaçırdık, Bi soruşturalım belki vardır hala Bi şubede 🙈
Ozge_AyazEfee BalarisiYusra Benim kendi eşyalarım da arçelik inox çok memnunum fakat dediğim gibi yeni evdeki mutfak düzenine uymuyor malesef🤦🏻♀️
Yusufomerinannesi_ Ozge_AyazEfee siyah almanı tavsiye etmem su damlasa izi kaliyor yani silsen bile iz kalmamasi icin kurulaman gerekiyor goruntu olarak beyazdan cok daha guzel olabilir ama kullanisli degil..