Timurcan Ozge_AyazEfee benimki böyle değil ama bimden aldık aynı marka farklı sadece modelleri ve memnunum çok güzel
Hamzamoms Ozge_AyazEfee ben kullanıyorum tekzenden almıştım memnunum sadece fırınım fonksiyonsuz onada alıştım pişirmesi cekmesi güZel
Ozge_AyazEfee Timurcan Kumtel marka sizinki de muhtemelen. Siyah mi peki, kullanımı rahat mı? Fırın varsa, memnun musunuz?
Timurcan Ozge_AyazEfee aynen Kumtel fırını falan çok güzel ocağı da davlumbazi da valla hepsinden memnunum
Hamzamoms Ozge_AyazEfee 3 fonksiyonu var yani alt pişirme üst pişirme alt üst birden pişirme fırınlarda saat oluyor başla seyler oluyor fiyat değişiyor fonksiyona göre
Ozge_AyazEfee Sedamert Cam ise eğer temizliği nasıl, sıkıntı oluyor mu? Fırın da mevcut mu peki, memnun musunuz?
BalarisiYusra Ozge_AyazEfee camlar daha basit temizleniyor ya ablamın ki bosh marka cam çok rahat temizleniyor bide sihirli bezler çıkmış hiç deterjansız ılık suda ıslatıp sıkıyorsun sonra siliyorsun pırıl pırıl oluyor iz felan bile yapmıyo
Sedamert Ozge_AyazEfee siyah olduğundan toz dahi olsa çok göze batiyo ver çok kirleniyo fırından da memnunum evet
Yusufomerinannesi_ Ozge_AyazEfee siyah almanı tavsiye etmem su damlasa izi kaliyor yani silsen bile iz kalmamasi icin kurulaman gerekiyor goruntu olarak beyazdan cok daha guzel olabilir ama kullanisli degil..
Ozge_AyazEfee BalarisiYusra Ya evet öyle tahmin ediyorum fakat acaba kalite farkı olur mu diye tereddüt ettim. Arçelik vs çok daha iyidir muhtemelen ama işte arada oldukça fazla fiyat farkı var o yüzden buna bakmak istedim.
Ozge_AyazEfee Sedamert Görsel olarak güzel ama temizlik açısından o sıkıntısı var malesef siyahın. Benim zaten tezgah da siyah ikisinin üstünden elim eksik durmaz artık 🤦🏻♀️
BalarisiYusra Ozge_AyazEfee ben Arçelik kullanıyorum beyaz eşyalarımı ama bosh markası daha çok hoşuma gidiyor 😀
anayim-ben-ana Ozge_AyazEfee Beeenn😊 evet memnunum ama rengi keşke siyah olmasaydı tek sıkıntı ettiğim o😔
Ozge_AyazEfee anayim-ben-ana Beyazı var mı acaba, Bi araştırayım 🙈 Ama genel itibari ile işlev olarak memnumsunuz yani ocak ve fırından?
anayim-ben-ana Ozge_AyazEfee kesinlikle ben çok memnunum. Fırın da gayet güzel pişiriyor her şeyiyle iyi ama temizlik konusu sıkıntı dediğim gibi 😊 ne yapılabilir bu konuda bilmiyorum 😔 bi çözümünü bulan varsa yazsa bana da ☺️
Ozge_AyazEfee BalarisiYusra Benim kendi eşyalarım da arçelik inox çok memnunum fakat dediğim gibi yeni evdeki mutfak düzenine uymuyor malesef🤦🏻♀️
anayim-ben-ana Ozge_AyazEfee beyazı olduğunu bilmiyordum 😁 temizliği sıkıntı etmezseniz alın bence ☺️