Hahahydbb ben neler neler yaptım uyusun diye yok olmuyor bana mi cekmis çocuklarım ne uykusuzlar 😁
uyku eğitimi verdim kucağıma alıp öyle uyumaya alıştırdım yok gene de yok
düzene giricegine daha kötü oldu o yüzden artık düzelecek demiyorum çünkü duzelmicek suan
2 den assagi uyumuyor gündüz de 10 da kalkıyor snr 3 de yada 5 de uyuyor 2 saat uyur ama bi gün uyuyor bigub uyumuyor
erken yatması icin sabah 7 de bile uyandırdım düzenli olarak ama yok olmadı ne yapayım bende uyumuyorum bu saatten snr daha uyrasirsam kızımı üzerim