ozge3747 Melooo O yüzden öyle olmuştur, krem kullansaydınız o kadar kabarıklık kalmazdı en azından. Keloid deniliyor bu duruma. Conturathubex kullanmalıydınız
ozge3747 Melooo Bence zor ama doktorunuza bir sorun. O kremi sezeryandsn sonra iki ay boyunca hemen kullanmanız gerekiyordu
Egem06 Deryotti ben onu yüzüm için kullanıyorum lekeler için hiç etki yapmadı acaba sezaryen izine mi sürsem bilemedim