Kızlar benim sezeryan kesimde hala kesinin olduğu çizgi baya şiş duruyor ama geçen gün bi müşterimin kesigini gördügümde nerdeyse belli bile olmuyordu üstelik benden 1 ay sonra olmustu ya çok canım sıkılıyor düzelir mi doktora göstersem mi 1 yıl geçti hala değişik