mozaik Baharcicegi inşallah ben de online diyet aldım bakalim salı günü başlatacakmış. Whatsupp grubuna dahil ediyormuş falan. Belki işe yarar . Her yolu deniyorum . Ağzımı tutsam yeter ama 😁 motive olurum belki benim gibi kilolular olunca . Umut dünyası 😁
Wolverine Baharcicegi Diyetle ve Leslie ile 12 kilo verdim, gebelikte 14 kilo almıştım. Kaldı 2 ama Leslie daha çok şu aralar vücudum sekillensin diye yapıyorum, daha önce hiç kilo alamayan ben doğumdan sonra deforme olmuş vucuduma alışamadım 🤷🏻♀️
Matmazell_ Wolverine maşallah ne güzel vermişsin 😊 bende aynıyım kndimi bildim bileli aynı kiloda olurdm hep doğumdan snra dediğin gbi vücudum kalınlaştı gözüme tuhaf geliyo şekillenmem lazm bnmde 😪
Limoncicegiiiii Wolverine her gün düzenli mi yapıyorsunuz diyetsiz de verilir mi bende çok istiyorum bir türlü kendimi ikna edemiyorum
HZNGN Spor kesinlikle yapmayın kızlar.spor yüzünden bacamdan oldum altı aydır ağrıyor gezinemiyorum evin içinde bile
Cansucan Serap02 16 saat sadece sıvı tüketip 8 saat yiyebiliyorsunuz bu şekilde çok güzel kilo verenler var.
Ed71 Baharcicegi Varım ! 😌 5 gündür diyet yapıyorum destekleyici zayıflama ürünü de kullanıyorum zira iştah fena bende neyse 79.7 başlangıç 77.5 bu sabahki yani 5.gunki kilom 2 tane de bebegim var .Yarın sabah tam 1 ay yapmak üzere leslie için birbirimize söz verelim ara ara sonuçları yazalım
Cansucan Serap02 evet canım 16 saat açlık kısmında gece uykunda olacak mesela ben gündüz 1 ve akşam 9 arası yiyorum kalan saatlerde sıvı tüketiyorum akşam yemeğini daha erken kesilebilir ama eşim geç geldiği için yemek saatlerimiz geçe kalıyor o yüzden bu şekilde ayarladım.