Nur1126 yok aslında normal giydirmissin evin içi mi acaba havasız bebeğin o yüzdende bunalıyor olabilir benim her zaman kapı açık odanın kapısı kapalı olunca oda havasız oluyor bebeğim uyuyamıyor oysaki gece 22 derece felan Şuan bile kapı aralık bırakmışım odaya oksijen giriyor bebeğim daha rahat uyuyor