Aslidogan ben buna çok karşıyım asla başkalarının bebekleri ile kendi bebeklerimizi kıyaslamamak gerekiyor . Benim etrafımda kimine göre benim bebeğim büyük duruyor ayına göre ama kimine göre aaa filancanın bebeği sizinkiyle aynı ay doğdu ama sizinki yanında kısa ve zayıf kalıyor beslenemiyor mu acaba diyorlar . Bak annesi asla kendini üzme yazık günah psikolojine sen stresli olma ki bebeğin de stresli olmasın Emin’im kuzuna çok iyi bakıyorsun ama bütün bebekler uzun olmak yada şişman olmak zorunda değil . Nasıl ki sen ve ben aynı kilo değiliz aynı boyda değiliz yada başkaları ile aynı değiliz bebikolarımız da aynı olmak zorunda değil . Oyüzden hiç tatlı canını sıkma büyüyecek zamanla ayrıca zaten yanlış aksi giden bir durum olduğunda doktora gittiğinde söyler diye düşünüyorum . Yada aile hekimine aşıya gittiğinde derler