Aslidogan boya takılmayın. Genelde yanlış ölçüm yapıyorlar. Benim oğlumun 2 aylık ve 3 aylık kontrolündeki boy ölçümü aynı çıkmıştı. Kıyafetlerinden bile belliyken uzadığı , ölçümde ne hikmetse 1 ayda sıfır uzama 🤷🏼♀️Aynı gün iki farklı kişinin yaptığı ölçüm bile farklı çıkabiliyor.
Ancak sürekli geriden gelme ya da ileriden gitme durumu söz konusuysa doktorlar zaten bilgilendiriyorlar. Takılmayın derim.