BetulllMihra Gulcyln gece güzel emiyor Allah tan ama gündüzleri çok yoruluyorum hep ağlıyor işlerimi yemekleri zor yapıyorum bu sıra eskiden ana kucağına koyup mutfakta yemeğimi yapıyordum yanımda duruyordu ama şümdi nerdeeee
Gulcyln BetulllMihra benim yanimda annem var ona ragmen yemek bulasigi zor yapiyoruz o kadar zorluyor bizi 🤦♀️ tek basima olsam dusunemiyorum allah kolaylik versin 🤲
Minnaktosbik BetulllMihra aynen uyurken emziriyorum 15 gün falan oldu dediginiz gibi yapıyorum bende☺️
birdunyanurseda 3 ay 22 günlük ne emmek istiyo ne mama istiyo. Normalde emziriyorum evde mama vardı vereyim dedim biberonu diliyle itiyo mamayı akıtıyo ağzına gelince. Memeyi de tutup bırakıyo. İştahsızlaştı iyice
Zeynada birdunyanurseda kabızlık var mı? Tam bir hafta aynı şeyi cektim.sabun yaptım da rahatladı.normale döndük çok şükür
BetulllMihra Melikekutlu vall bizimde öyle zaten az kilo alıyor 3 aylıkken 5 buçuktu 12 günde 400 gram falan almıştı daha önce 15 günde 250 gram alıyordu tam düzeldi derken yine başa döndük
BetulllMihra Adige3062 inşAllah gecer çünkü zaten tek mememde süt car öbürü kesildi emmediği için bunuda kaybetmek istemiyorum 🥺
Busrasenyuva BetulllMihra benimki de 3 ay 2 günlük .aynı durumdayım çekip çekip bırakıyor .aglıyor memede istemiyor memeyi .bende aynı senin gibi sagıp veriyorum çok sıkıstıgımda ama memeyi de bırakcak diye korkuyorum .bazıları biberon ve emzik kullanımından oldugunu söylüyor .bende anlamıyorum neden .bazen de gecede 1 kere mama veriyorum.çözüm bulursan lütfen bana da söyle 🙏🏻🌸
Busrasenyuva Gamzeburkan peki emmediği zaman ne yaptınız aç oldugunda sürekli aglıyor memeyi de almıyor mecbur kalıyor insan sagmaya .sütünde artması için gerekli diyorlar
HaleMahsen Busrasenyuva sagip verecekseniz cay kasigi kasik biberon enjektor bunlarla vermeye calisin