birfincantuzruhu evet canım ilk zamanlarda baya işe yarıyor .benimki şu an 3 aylık artık işe yaramıyor ne yazıkki.ama ilk 1 buçuk 2 ay çok yaptık onu eşimle öyle durdurduk😇bebeğim hala kolik her akşam aynı saatlerde bağırmaya cırlamaya başlıyor orası ayrı.🤦🏻♀️Olumlu düşün kuzum hiç canını sıkma hepsi geçiyor illaki.