Allah yardımcın olsun canım 4 aylık olduk daha yeni yeni azaldı gaz sancımız,neler çektik hiç sorma,kullanmadığım damla gitmediğim doktor kalmadı ama bize iyi gelen relactaz damla oldu bide zinco damlayla kullandım baya alttan gaz çıkartıyordu,şuanda bioga kullanıyorum 😊bioga ve relactaz bu ikisi bağırsak düzenleyici damla her ikiside çok iyi dene derim