busramerve uzumlukekim benim bebeğim 4-10 aylık arası hep kabızdı. Bizde sadece aç karnına yedirdiğim hipp kayısı püresi işe yaramıştı. 10 aylıkken pat diye kabızlığı kendiliğinden geçti 🤷🏽♀️