Ek gıdaya geçtiğimizden beri böyle sürekli kabız ne yapsam fayda etmedi. Bütün tahlilleri temiz çıktı doktorun veriği şurubu da kullanıyoruz ama fayda etmiyor 😢 Zeytinyağı iciriyorum, kuru kayisi, erik, incir kaynatip yediriyorum bol su iciyor bagirsak duzenleyici surup iciyor ama yok yok… 9 aylık olduk hala devam ediyor. Yapmaya calisirken surekli katilarak aglamasi beni benden aliyor cok uzuluyorum ama elimden birsey gelmiyor.. Yok mu bebisi böyle olup tavsiye verecek olan ? Size neler iyi geldi herseyi denerim yeter ki bebeğim iyi olsun 😢