Hamzamoms bak cnm sana soyle soyleyeyim kimse kusura bakmasin ama adet sancisiyla alakasi bile yok 😁 seni korkutmak istemem belki benm.cnm cok tatli bilemem burda pozitif normal.dogum yapan insanlar var haklarini yiyemem cnkunher bunye farkli ve agri esigi farkli farklidir, benim.suyum geldi hic agrim yoktu hastaneye gidene kadar korkudan baska bi sey hissetmedim nst ye girdim bir sure daha yoktu sanci sonradan basladi afedersin kuyruk sokumum cikacak gibi oluyordu normalde.etimi kessen igne vuracaklar diye hastaneye gitmem o agriyi cekerim ama bu cekilecek gibi bir sey degil gercekten anne olmak neymis iste o an anladim hemsirelerin dedigine gore anne sen 4 taneyi nasil.dogurdun diye bagiriyormusum😄 ama insaaalh sizinki farkli olur ben gitigimde 3 cm acilmam vardi saat sanci cektim hemen 8 cm olmstu bide o yonden bak saatlerce hatta gunlerce ceken var sanciyi insaaalah sizinki de hemen bir avazda dogurursunuz. Her seyn hayirlisi bn o kdar acilmayla normal dogurmadim mesela her iste bir hyr🙂