Hamzamoms sancıyı dibine kadar yaşayan biri olarak yazıyorum 😊 bende sorardım nasıl olur falan diye önce 20 dkda bir sancı olurmuş sonra bu süre azalır azalır ve 5dkda bire düşermiş.ama benim öyle olmadı ilk 5dkda bir sancım başladı gitgide bu süre kısaldı ve ben artık sancıdan nefes alamıyordum 10 saniyede bir falandı galiba çünkü hiç durmadı sancım.hatta ebeler şaşırmıştı bu ne ya sancı rahat bırakmıyo bi türlü demişti.ama bu süreçte bana en çok fayda sağlayan şey nefes egzersiziydi.o sancıyla bile hiç sesimi çıkarmadım sadece sancı anında derin nefes alıp verdim.eminim sanada çok fayda sağlayacak olması gereken bu çünkü.sancılandığında fazla bağırıp enerjini harcama doğum esnasında o enerji sana çook lazım olacak😊😊 doğum sancısı tıpkı adet sancısı gibi inceden başlar arttığında zaten sen anlayacaksın doğum sancısı olduğunu.tabi herkesin doğum süreci farklı olabilir 😊