Rabia_unal23 edaozdxxr ben 2 günlük bebegime vermişim şimdi 5 aylık hem öyle saçma şeylere de inanmayın Allaha inanarak verdim ben öyle gögüsümü bala batırmadım ayrıca 1 damladan daha da kücük bi şekilde sürdüm ve o sayede aldo yoksa şimdi mama içiyor olabilirdi herkesin kendi seçimi ben burda fikir veriyorum sadece.
Rabia_unal23 Seyma-2436 canım 2 günlükken kullandım ve hakiki bal kullandım Allaha çok şükür de birşey de olmadı yoksa hiçbir şekilde aldıramazdım gögüsümü herşeyi demedim
Rabia_unal23 wangel süre değil hemen güzeldi canım sen bilirsin ister verirsin ister vermezsin vebailine girmek istemem
Bernagokhan Rabia_unal23 bilip bilmeden insanları yanlış yönlendirmeyin bal bir bebeğe ilk 1 sene asla verilmemesi gereken birşey. 2 aylık bir bebek daha bal ne alaka ya.
Sarileblebi Miniminicikim her bebe farklıdır burda yazılan kötü şeyleri görmeyin gözlemleyin bir kaç gün olmadı hekime başvurun. Nacizane fikrim oluyor iştahsızlkk kaka 2-3 günde bir çiş azalıyor büyüyor annesi😗🥰
Miniminicikim Sarileblebi cok dolu dolu cis olmuyor cisi gunde 3 bez kakasida 3 bez toplam 6 bez ama cis dolu dolu olmuyor oyle
Miniminicikim Rabia_unal23 artik gerilmekten soru sordygumu bule unutmusum ya geceleri 3 saate bir emiyor ya 5 dk hep oda
Miniminicikim Wolverine valla burayi yazdigimi unutmusim stresten kafam iyice gitti benim bez sayisi 3 cok az degil mi ya
Wolverine Miniminicikim az canım bol bol beslemeye bak sen yine de sık emzir emmiyorsa arada mama içir 🙏🏻 ve kendin de bol su iç, bir de doktor kontrolünde pipisina bakıldı mi? Darlık filan yok demi?
Miniminicikim Wolverine dusta nasil oluyor brnim bebegimde 2870 dogr 39.haftafa simdu 4.300 reflüsü var cok kusuyor birde
Wolverine Miniminicikim ten teması yaparak, duşta sıcak suyun altında emzirebilirsin🙏🏻 Reflü yatağı kullanın kullanmiyorsaniz, emzirdikten sonra muhakkak gazını çıkar ama bir 5 dk sonra filan, sarsinca da kusar 🍀
Miniminicikim Wolverine fiskiyenin altina mi gireyim o anda benle birlikte mi olcak:)cok anlamafim ozur dilerim yordum senide ama:) reflu yatagi degil de altini yukselttim biraz Gazini cikartip hemen yatırıyordum geceleri ozellike
Wolverine Miniminicikim yok canım ne yorulması 🙏🏻 evet fiskiyenin altına girin beraber koluna yatır emzir emer az aç suyu, çok sıcak da olmasın öncesinde de banyoyu güzel ısıt üşümesin varsa tabure otur kucağında kolunda yatar bebeğinde mis gibi🤗
Miniminicikim Sarileblebi cuma ya kadar bekleyip devam ederse oyle yapicam artik mecburen insallah bisey yoktur ya