17 aylık kızım var 10 gün sonra ikinci kızımi doğuracam inşallah ben hamileliğimin 7. Ayına kadar emzirdim kızımı. Elbet zor olacak ama bence zor Olan herşey daha güzeldir. 5 yıl çoçuğunuz olmadı yokluğunu çok iyi biliyorum. Şükürler olsun rabbim üst üste iki mekek gönderdi bize. Hiç üzülme herşey cok güzel olacak