Kızıma karşı çok vicdan azabı çekiyorum memeye çok düşkün ve ben 2 buçuk yaşına kadar emzirmeyi düşünüyordum,ilk hamileliğim çok zor geçmişti mide bulantısı ve kusma had safadaydı ve ben böyle olursam kızıma nasıl bakarım bilmiyorm bana yardımcı olacak kimsede yok o kadar üzgün ve mutsuzum ki hıçkıra hıçkıra ağlamak geliyor içimden 😔😔😢