ikizlerinannesi gulsenkonakli canim hekim anne ikinci doktorumuz zaten sagolsun internet uzerinden cok yardimci oluyor bana onada anlattim durumu emmiyoalrsa ve durumda bu sekildeyse yavas yavas ek gida tadimlarina baslatman lazim baska çaren yok cunku dedi sadece zorlamamam gerektiğini zamani gelince kendi yer sevdiği hoşlandiği seyleri gözlemle onlarla ilerle dedi ama hicbisey istemiyoki neyi sevip sevmedigini bileyim 😥
gulsenkonakli ikizlerinannesi yaa sevindim🥰🙏🏻 O zaman ısrarcı olmamak en güzeli, onların iradesi olduğuna güvenmek zorundasınız zor evet ama gerçekten bir damak zevkleri var ve hazır olduklarında size bunu bir şekilde gösterecekler 😊
Emirkaan ikizlerinannesi benim oğlumda püreyi hiç yemedi püreyle başlamıştım hiç kabul etmicek sandım sebze çorbası yapıyorum onu kabul etti şükür sizde öyle deneyin tabi üç gün kuralına uyarak yeni başlıyosunuz çünkü zamanla alırlar çünkü ilk başlarda doyurucu değil tadımlık yiyiyolar alışırlar inşallah bebişleriniz
Emirkaan Emirkaan kabak havuç ve patatesi karıştırıyorum havuç içinde tatlı geldiği için seviyo doktorumuz içine az zeytinyağ koy dedi kabız olmaması için bide mama sandalyesinde yediğinde direk dışarı itiyo ama oyun halısında oynarken kafasına yastık koyuyorum çorbayı öyle veriyorum yavaş yavaş dışarıda atamıyo öyle alıştı tatlarına
ikizlerinannesi ilknurcelik canim hicbirseyi agzina sürmüyolarki neyi sevip neyi sevmedigini bileyim 😥
ikizlerinannesi Nazlina rüyamda görcem ogünleri galiba canım 😥😥 açlıktan ölmesi falan mesele degil mecbur kalinca iciyolar mamalarini ama en az 1 saat ağliyolar bazen nereye kadar byle gidecek diyorum 😥
NaimeYilmaz ikizlerinannesi Herşeyi yiyebilir. Kabak havuc patates.. Sırada cok sey var . Benım oglum herseyı yıyor. Ama yogurt yedıremıyordum. Sütaş babymix kullanıyorum şuan 🤷♀️
ikizlerinannesi NaimeYilmaz kabız olmamalari icin napabilirim peki mesela corba versem kabizlik yaşarmı sonucta ilk defa basliycaz 🤔
reinamm ikizlerinannesi makarnavitma diye bir sayfa var. Ben ek gıda döneminde sadece ordaki ürünleri yedireceğim kızıma. Bir de kitap aldım BU ÇOCUK AÇ ismi. Tarifleri falan çok güzel. Nasıl başlanır ne yapılır baya anlatılıyor. Kızım henüz 20 günlük ama bir sürü şey araştırdım 😂
ikizlerinannesi reinamm bu cocuk ac kitabininaldim ben canim var bende ama 6 ay likken baslangiç tarifleri varya emin olamadim verilip verilmeyecegine dair 🤔
NaimeYilmaz ikizlerinannesi içine zeytinyağı katın. Hem besleyici bir ek gıda olur hem kabız olmaz. Bununla birlikte su da vermeye başlayacağınız için olmaz diye umuyorum.
Etibrownimm ikizlerinannesi çocuğun için en iyisini sen bilirsin canım zaten doktorlarada sormuşsun bu işi okuyan bilen ve senin bebeğinin durumuna göre seni yönlendiren insanlar sonuçta sen onları dinle Rabbim bebeğine uzun sağlıklı ömür versin canını sıkma yavaş yavaş yiyecek inşallah eskiden mama mı vardı doğduktan kaç gün sonra pirinç ununa başlayan Kişiler duydum şuan sapasağlamlar Allah ne yazdıysa o gelir başa çokta kasmamak lazım birşeyin üzerinde ne kadar durursak o şey başımıza bela olup kalır
ikizlerinannesi Etibrownimm bak ben buna cok inaniyorum biliyomusun canim biseyin ustunde ne kadar durursan o oluyo kuzenimin oglu bronsit oldu bana bunlara bunlara dikkat et cocuklar yakalanmasin salgin varmis dedi ne kadar dikkat ettiysem 1 gece icinde cocuklarim mahvoldu 3 aylik yavrum tekrar küvoze girdi bronsit yuzunden o yuzden birazcık kendi halinede birakmak gerekiyo ne biliyim 😣
ikizlerinannesi gulsenkonakli şuan yemek yerken falan bize bakiyolar istiyolar ama yemeye gelince yok agzima lokma atsam agliyo tattiriyorum yuzunu burusturuyo 🙄 bazen bendemi anormallikacaba diyorumda eşim kızıyo bebek o aşkım biraz sabır elbet bigun gelicek yiyecek diyoda işte anneyuz sonucta cevremde herkez baskı yapiyo alistirmazsan surekli mama yerler yemek yediremezsin bu sfer yurumeye baslayinca zayif cılız cocuklar olurlar diyolar moralim bozuluyo 😫
Etibrownimm Edaela ne alaka ya bir doktor eğer hastasını düşünmüşse aylık mamaya verdiği parayı Tahmin ettiği için böyle söylemesi normal değil mi ayrıca İKİZ çocuk!! Siz yaptığınız yorumda elbette ki Benim dediğimi yap diye bas bas bağırmışsınız sakın ek gıdaya geçme lütfen bunu yapma doktorunu değiştir demişsiniz bu dediğimi yapma mı oluyor?? Doktoru ileriki aylarda ayına göre kilosunun az olacağını söylemiştir hanımefendi ilk aylardaki gibi kilo almayacak dememiş zaten! Ayrıca bence siz doktorunuzu değiştirin çünkü benim duyduğum gördüğüm bütün doktorlar okuduğum bütün yazılarda bebekler eğer sadece mama ile besleniyorlarsa 4. Aydan itibaren ek gıdaya geçebilirler yazıyor
Ar-As Edaela canım anne sütü almayan mamayla beslenen bebeklere 4. Ayda ek gıdaya geçilmesi söylenior, doktorlarda öneriyor bir zararı yok mamayla şişmesindense ek besinle beslenmesi tabii ki daha sağlıklı. Meyve sebze püresi, sebze çorbası vs....
Rmrm ikizlerinannesi benim doktorumda öyle dedi kimseyi dinleme bence doktırundan başka mamayla beslenen cocuklarda zaten 5 ayda ve senn zamanlarında başlatıyolar yani direk al yemegi ver değil tadımlardan başla
ikizlerinannesi Rmrm bende oyle yapiyorum canim inan çay kaşığının yarisi kadar yogurt veriyorum ögürüp atiyo 😫