Selen92 Hanlede Hanım efendi minicik çocuğun gözüne süt sıkılır mı ? Yenidoğanların Burnu da gözü de fizyolojik su ile temizlenir, gözüne kıl girince ellenmesine gerek yoktur onlar bizim gibi rahatsız olmaz kendiliğinden o kıl çıkar
Hanlede Selen92 tabi ki sıkılır !anne sütü şifadır dogal antibiyotiktir!minicik bebeğin gözüne tuzlu su sıkılır mı?? Ne kafalar yasiyosunuz bunu öneren onlarca doktor var.!
Selen92 Liva90 Doktorlara gerek yok canım ya biz bile duyunca sinir oluyoruz bir de biri de çıkıp dememiş yazmış hey Allahım
Liva90 Selen92 inan bazen çıldırıyorum anne sütü sıkmak nedir ya bir de onlarca önereen doktor var demiş hiçç ama hiçç sanmıyorum yani bebeğin gözüne süt sıkan bunu da kafadan sıkmıştır
Avsininannesi15 Hanlede allahtan hiçkimse gözune sut sıkmayın demiş. Böyle öneri sunmaktansa sunmayın. Göze zararlı kim demiş anne sütü göze sıkılır diye?
TheLatte Hanlede anne sütünü göze damlatmayın. Gözü mikrop kapar çapaklanır. Keza başıma geldi doktor yapma dedi.
Hanlede TheLatte Ben bebeğime çoğu kez yaptım bilakis capaklandigi icin yaptım faydasınida gördüm. Anne sütüdur en nihayetinde .Herkes kendi bilir istemeyen yapmasın.
Hanlede TheLatte benim doktor yapmami soyledi ve yaptım zararını da görmedim cok sukur faydasını gördüm ve biraz gelenekselciligin de kimseye zararı olmaz .İstemeyen yapmasın herkesin fikri hür vicdanı hür
Hanlede Selen92 Once haddinizi bilin siz düzgün konusun.Sizi alakadar etmez iliminiz ne bilminiz ne yapmıyorsanız yapmayın işinize bakın saygı sinirini da asmayin.
Hanlede Selen92 o senin kafa dediğiniz ne oluyor bilmiyorum ama sizin kafa epey güzel gibi.Anne sütünden bahsediyoruz tu kaka bir şeyden degil .
Hanlede Liva90 bunu çoğu doktor oneriyor zaten.yalniz kulak demiyorum göz diyorum yanlış anlaşılmasın.
Liva90 Hanlede siz sımın hanımefendi ama lütfen başkalarına bu yanlışlığı önermeyin gözlerinse koruyucu tabaka var kendiliğinden çıkacaktır çıkmazsa doktora sorulur, doktorun cevabı da süt sıkın olmaz
TheLatte Hanlede Anne sütü mikroplara çok açık. Siz yapmaya devam edin ama baskalarına önermeyin. Evet şifadır ama göze değil.
Hanlede TheLatte faydasını gördüğüm bir şeyi onermekte sakinca gormem ki bana da önerilmiş.Istemeyen yapmaz isteyen yapar👍
Beren94 Hanlede Şaka yapıyor olmanızı umuyordum ama yorumlara bakınca ciddi olduğunuzu anladım vah vah🤭
Dilanbulut UtkuAslan bebegimin gözüne çok giriyordu ellemiyordum bakiyordum hala çıkmamış kendi sütümu sıkıyordum yada damlatiyordum öyle çıkıyordu