Merve-miray Umelike 6 aylıkken 5 numara bezi kullanmaya başladım kızım 10.700 gramdı şuan 7 ay 6 günlük sanki lastikleri sıkıyor gibi bilemedim
Umelike Merve-miray anladım canım sizin maşallah kilonuz bizden cokmuş o zamanlar ama bize de şuan tam öyle bir bolluğu yok aslında
twinsmomYY Umelike 5 tabikide buyuk tasar zaten cis flan 4 iyidir bence bizde 8 bcuk kilo kadariz prima 3 kullaniyoruz hala
Atesbocegi Umelike 11 aylık erkek bebeğim 4 numara kullanıyoruz. Jeny and willy bezin markası 8-18 kilo arası
Bebek0707 Umelike Aaa öyle bir şey mi varmış ben de hiç duymamıştım bunu.Benim bebeğim de 5 aylık 4 numara kullanıyoruz.Hatta 5 numara da aldık önümüzdeki ay geçeriz diye
Mihtesemanne birolanameftun demek ki bezden beze de değişiyor mesela ben canbebe kullanıyorum kızım 18 aylık 11.5 kilo 5 numara kullanıyorum
birolanameftun Mihtesemanne ben de aldıktan sonra farkettim öyleymiş kızım daha 6 buçuk kilo 4 numara sıkıyor 🤷♀️