Umelike Olabilir her bebeğin yapısı farklı sonuçta ama genelde ortalama bir kilo oluyor genelde. Bir de bakıyorum forumda anneler genelde büyük bez kullanmayı seviyorlar. Ben de çok büyük sevmiyorum önden tayt falan giydiğinde sanki çok büyük bir şey varmış gibi kötü görünüyor, çocuğu da rahatsız edeceğini düşünüyorum ama siz çocuğunuzu daha iyi tanırsınız