mombeto iki doğumumdada açılma oldu canım 2 ayda iyileşti şuan dikişlerin fln düşmüş mşlhhh korkma Allahın izniyle daha bişey olmaz benm etim dikiş tutmuyormuş hep dikişler attı patladı nkdr dikkat etsem de aynı sonuç ozmnda krem kullandım bildiğin açık yaraydı yani ama 2 ay içinde tamamen kapandı oğlum 1 yaşında ayıptır söylemesi büyük tuvaletimde ıkınmaya korkuyorum yırtlır diye🤣🤭pskoljim bozuldu sırf doğum olsun 10 tane doğurrum ama dikişlerin korkusundan ölüyurm 🤣