mombeto valla ben hastaneden beri hep dikişlerimin üzerine oturdum ne açılma oldu ne başka bişey oldu. Kendini ne kadar korkutursan korktuğun iey başına gelir. Hiç bişey olmaz rahat davran. Ben gezerdim hep evin içinde. Ne kadar hareket edersen o kadar hızlı iyileşirsin. Benimde dikişlerim çok acırdı hatta 2 hafta boyunca üstüne oturunc acısada sızlasada hep oturdum. Hatta gezmeye bile gittim 😂 iç dikişin iyileşmesi daha uzun sürüyor 1 ayı 40 günü buluyor. Ondan çok acıyodur. Dikişlerin düştüyse orası artık kapanmıştır birde korkmana gerek yok söyle eşine baksın sana da resmini çeksin sende gör için rahatlasın ben eşime hep fotoğrafını çektirip bakardım ☺️ birde hergün banyo yapabilirsin ama oraya sabun sürme suyla yıka sonrada kurula hiç bişey olmaz