ElifEsat Bende 10 günlük lohusayım canım.aynı problem bendede olmuştu.Her tür şeyi denedim geçmedi.tek çaresi canın ne kadar yanarsa yansın sık sık emzireceksin.ben ilk zamanlar bebek uyandıkça emziriyodum iki saatte bir.ozaman tekrar kuruyodu çatlıyodu.ikigündür daha sık emziriyorum ve emzirmeden önce ıslatıyorum suyla. Şuan çok şükür iyileşti krem falan kullanmama gerek kalmadı.