Bnm bebeğimde kolik. 45 günlük. Evolvia ile başladım. Bebeğim kıvranmaktan uyuyamaz hale geldi. Ikınmaktan kıpkırmızı oluyodu. Doktorumuz kolik olduğunu ve kolik mamaları kullanmamız gerektiğini söyledi. Evolvia ac,aptamil conformil,bebelac nutriconfor. Evolvia ac yine bebeğime iyi gelmedi. Bebelac kabız yaptı. Aptamil iyi geldi şimdilik. Birde her mamanın içine 1 yada 2 çay kaşığı zeytin yağı koymamı önerdi doktorm. Böylece biraz kakasını yapıp rahatlıyo🤦♀️ Her mama yada her damla bebeklerde farklılık gösteriyor maalesef 😔 sanırım tek çözüm sabır sabır sabır🤦♀️