Mrb kızlar bebegım doğduğundan bu yana emzırıp ve mama kullanıyorum. Basından bu yana evolvıa kullandım bır ara bebelac ar kullandım bebegım kolık bu arada kullanmadığım gaz damlası kalmamıstı . Gaz sansıcı sankı mamadan sonra dahada artıyor kıvranıyordu. Burada bırkac arkadaş hipp combotıc kullandıklarını kabız olmadığını yazmıstılar bır kutu alıp kullanmaya karar verdım. Dun ve bugün bebegım kıvranmıyor daha huzurlu gazları var ama eskısı kadar degıl çok sevındım öneren arakadaslara tsk ederım ☺️☺️☺️ Pekı kullanan arakadaslar bebeğe kılo alımı nasıl çünkü benım sutum hıc kılo aldırmıyor.