MotherQueen taze_anne21 ek gıdayı azaltın önce acıkınca emsin sonra yiyebildiği kadar yesin ek gıda doyuruyordur 1 yaşına kadar ana besin anne sütü olmalıdır ek gıdanın miktarı yarım çay bardağını geçmemelidir 🙃 sağlıkla büyüsün