İki kez sordum kimse cevap vermedi 8 ay 20 günlük bebeğim var ek gıdaya geçene kadar sadece anne sütü alıyordu şimdi de üç öğün yemek veriyorum iştahla bir sorunumuz pek yok ama gündüz hiç emmiyor sadece geceleri iki üç saatte bir kalkıp emer ve sabah uyanınca süt içiyor,gündüzleri napsam da süt içmiyor sütten kesilir diye korkuyorum😔 9 aylık bebeği olan annelerde durum nasıl herkes mi bizim gibi??