Meryemikra42 Bizim tosbik 7 günlükken oldu kahır kahırdı insanın içi bitiyor öyle görünce ama atlatıyorlar kendiliğinden üstelemedikçe .Güzel emzir iştahı gitmesin düzelir çabucak inşallah .Serum fizyolojik kullandım bi otribebe geçti gitti şükür şuan 2 aylığız .Dün grip olduk ikiniz birden hem bi hapşırık öksürük ikimizi aldı gidiyor 😷😂🙈