Bugraaslan1 anlıyorum ama senin stresin sütünden bile geçer ona biliyorum elinde değil benim kızım 1 yaşına giricek kaç aydır sürekli kafamda deli sorular.. Kaç kere doktora gittik.Allah bilir..bende ağlıyorum..doktorlar bişeyi yok demesine rağmen ben hala cımbızla başka şeyleri çekiyorum,hamileliğimidw zehir etmiştim böyle böyle sonunda erken doğum yapmak zorunda kalmıştım.. İnce fikirli insanlar için annelik dahada zorr. Sana tavsiyem ben o zamanlar uygulayamadım sen uygularsın belki.. Rahat olmaya çalış,bu bebek sana Allah’ın emaneti sen elinden geldiği kadar ona bakacaksın, sonrası Allaha kalmış.. Nolursa olsun o senin evladın öyle düşün..emar sonucun temiz çıkıcak inşallah ama yarın başımıza ne gelecek bilemiyoruz Allah korusun bir kaza sonrası belki yürüme sıkıntısı olucak.
Yanlış anlama lütfen bazı şeyleri çok kafamıza takarsak başka sıkıntılarla karşılaşma ihtimalimizi artırıyoruz diye düşünüyorum.. Nacizane tavsiyem bebeğinle güzel vakit geçir kendi beslenmene dikkat et.. Ben 10 kiloya yakın vermiştim.. Dudaklarımı.ısırmaktan yara içinde olurdu sürekli.Gözlerim zaten çökmüştü..böyle olmanın kimseye faydası yok,.bizi yaratan bizi bizden daha çok düşünür..hiçbişey yokken üzme kendini..