Aseloykununannesi direk batikon diyorum canım baska bısı demıyorum her tuvaletten sonra sür gazlı bezle sürdüm ben pamuk kalıyodu dikişlere takılıyodu 10 gün hc bısı sürmedm benım doktorum ne krem verdi ne baska bısı kendı kendıne geccek dedi agrısına oturamadm batıkonla bi haftada iyileşti dikişlerim düştü 20 gğne hiç bisiyim kalmamstı smdiki aklım olda ılk gjnden kullanırdım kendi düşer dikişlerin sen fark edersin ben fark etmstm batıkon dısında bısıı yapma bide ped yerine bez koy ben eskı atlet parcalarını koydum 15 gün ped terletiyo sürekli ıslak kalınca iyileşmiyo gecmiş olsun Allah analı babalı büyütsün 😘😘