Aseloykununannesi İyi geceler kızlar 5 gün önce normal doğum yaptım doktorum dikiş için sadece krem yazmış ama dikiş yerim yanıyor batikon falan vermedi bişeyde demedi napıcam bilmiyorum varmı böle olan
minnostospik Aseloykununannesi evet benim de yanıyordu kremi sürünce isterseniz batıkon alin her tuvaletten sonra pansuman yapın mikrop kapmasın sonra kolay iyilesmez
Sunasenel Aseloykununannesi ecza neden batikon alıp günde 3 kere pansuman yapın sonrasında o bölgeye saç kurutma makinesi tutun ama çok yakından değil kurumasını hızlandırmak için ben sezeryan olmuştum doktorum yapmamı söylemişti bi arkadaşımda bu şekilde yaptı 2 haftaya kalmadı düzeldi o bölgesi geçmiş olsun
aslanlarin_mom Aseloykununannesi ben de 1 ay önce yaptım aklıma geldikçe agliyasim geliyor zor geçti benim ama ben büyük oğlumu kaldırdım salladım ondan da öyle olmuştur batikonladim ve kurutma makinası ile kuruttum bide ayıptır söylemesi cisimi yaparken deliriyordum resmen o yüzden banyoda yaptım ılık su açıp tuttum ağrısını hafifletti eğer öyle bir sikintin varsa dene derim ilk hamileligimde yaşamadım bu acıyı ama içten dikiş ve yırtılma vardı ondan galiba
Aseloykununannesi minnostospik en iyisi o zaman batikon almak pazartesi alıcam içtende dikiş yapıldı peki onu nasıl yapıcam ya ilk doğumum hiç bişey bilmiyorum. Birde dikişler kendimi atıyor😏
Tugce5540 Aseloykununannesi kendi atar canım sen hiç bişe yapma ama 40 günü buluyor dikiş düşmesi bazısı erkende düşürüyor inşallah erken düşer dikişin
aslanlarin_mom Aseloykununannesi günde 3 4 kere olsa yeter usenmensen vaktin olursa daha çok yap dikişler kendi düşüyor benimki eriyenlerdendi özelde yaptım ilki devletteydi düştü ama eriyenden değildi değişiyor
Sunasenel Aseloykununannesi Eğer üşenmeden yaparsanız her WC ihtiyacınızdan sonra yapın mikrop kapıp enfeksiyon oluşmaz
Aseloykununannesi aslanlarin_mom devlette yaptım eriyendenmi bilmiyorumki beyaz ip gördüm sadece ama içten ne tarafta dikiş hiç bilmiyorum ben yıkamayı bile korkuyorum ya
Baharzeynep Aseloykununannesi cnm bende devlet hastanesinde yaptım benimde ilk doğumumdu o ipler kendiliğinden düşüyor ama temiz tut kurula batikonla temizle bende sürekli öle yapmıştım benimde iç dikişim vardı çok zor birşey Rabbim yardımcın olsun
aslanlarin_mom Aseloykununannesi bende yikayamadim elimi suremedim dudak içinde oluyormuş idrarın geldiği yer benim ikinci ama bu dogumumda oldu içten ve çok zormuş hemde makattann dikisim vardi
Momcnssss Aseloykununannesi yıkamanıza gerek yok idararın antiseptik özelliği var. Ben hiç yıkamadım bugün 29. Gün dikişlerim kalmadı aksine su deydirirsen kötüleşir
imrange Ben lavaboya gidince 15 gün sade su hiç kullanmadım doktorum 5 litre hazır suya tentürdiyot koy demişti onunla temizledim hep kendimi normal su gibi ilk doğumdu benimde hiç gecmicek sanmıştım ama çok şükür geçti dikişler kendiliğinden düşüyor
Tatlimbenimmm Aseloykununannesi sıcak suyun içine Vatikan koyun kendinizi öyle yıkayın . Bende buradaki annelerimizden öğrendim bana kim söyledi buradan hatırlamıyorum ana Allah ondan razı olsun inşallah
Melike_duru Her tuvalet sonrasi ılık suyla durulamalısın. Batikon sürdükten sonra kurutma makinesiyle kurulaman gerekiyor ki hic ıslak nemli kalmasın. Benim de agrı vardı dikişlerde bunlara dikkat edince düzeldi şükür
Baharzeynep Aseloykununannesi cnm iç dikişe birşey yapamıyorsun maalesef yinede onuda yapabildiğim kadar görebildiğim yere kadar batikonla pansuman yaptım ılık suya oturmak iyi bide iç dikiş için onu yapabilirsin kaç dikişin olduğunu söyledilermi?
Gamze_11 Aseloykununannesi 1 ay oldu doğum yapalı canım bana parol ve baticon verdiler günde 3 defa uyguladım ister lavobadan çıktıktan sonra bölgeyi temizledikten sonra kuru olavak şekilde yap ister banyodan sonra orayı saç kurutma makinası ile iyice kurula veya da peçete ile baticon al eczaneden kullan canım zaten bir kaç güne düşer
Saadet12Irmak Aseloykununannesi verdiği kremi sürün bende öyle yaptım geçti benim hatta benim ödem bile olmustu Doğumdan sonra krem baya işe yarıyor düzenli kullanın batikon sürmeyin hemşireye sordum ben batikon dikişleri açıyormuş şakın kullanma dedi bana
Saadet12Irmak Aseloykununannesi evet vardı kremle geçti benim dediğim gibi başka bişi kullanmadım sadece zaman gerekiyor
Pankek Aseloykununannesi Benim eşim pansuman yaptı hep. Batikon sürüp gazlı bezle, yenisiyle kurulayıp açık bıraksan çabuk iyileşir. Ben bildiğin kilodun ucunu aşağıya doğru sarıp sırt üstü üstüm açık uyuyordum. Yaram açıkta. Göbeğim olmasına rağmen doktor çok iyi bakmışsın demişti 5. günümde