nzlylmz1888 Zekzek kabız değil kaka gayet normal ishalde oldu ama yapamıyor makatta bir sorun var galiba doktoru değiştirdik bakalım ne dicek
nzlylmz1888 minikcancan siz mama veriyormusunuz bebeğinize yoksa anne sütümü doktor bize aç olduğu için kaka yapamıyor dedi
nzlylmz1888 minikcancan ben sağdım bugün çok az çıkıyor doymamalı normal bize mama verdi bakalım gene aynı olursa ozmn bakarız dedi
Cigdem-609 Benimde 1,5aylık bebeğim kaka yaparken ağlıyor ayrıca süt alerjisi var.Sürekli uykusundan uyanıyor bu yüzden.Gaz damlalarıda kullanıyoruz ama geçmedi yarın tekrar doktora
nzlylmz1888 Cigdem-609 valla çok geçmiş olsun bizimkisi kaka yapamıyor diyorduk doktor aç olduğu içim dedi sizin bebeğiniz de oluyor mu memeyi emmek istememek acaba doktor mama olarak aptamil as verdi bize sizinkisine ne acaba
nzlylmz1888 Bebegimm42 doktorum sabah öğle akşam ver dedi mamaların içinede katabilirsin dedi şuan öyle yapıyoruz
Cigdem-609 nzlylmz1888 yok olmuyor şuan ama mamalarda bizde sindirim sorunu yarattı huzursuzluk çok vardı bıraktım mamaları.Süt alerjisindede şuanlık diyet yapıyorum deniyoruz bakalım
Bebegimm42 nzlylmz1888 hah iyi cnm bazi anneler verme diyor ya lütfen şimdi linclenmeyim diye ;) iki uç damla dedim
nzlylmz1888 Bebegimm42 evet ben vermiyordum ama doktorum ısrarla ver dedi bana ama hakiki zeytin yağı