Aliyasin Busss şu an kaç aylık acaba geçti mi tamamen , benim de oğlum 2 buçuk aylık ve sertleşti beyin cerrahı artık geçmez sertleşmiş dedi endişeliyim açıkçası bilgilendirirseniz çok sevinirim
Cennet70 Aliyasin benimde vakumla oldu doğumum kafasının bir kosesınde şişlik vardı baya indi ama geçmedi hala şişlik var duruyor 4 aylık olacak 5 gün sonra elle oynayınca sert belli
Cennet70 Aliyasin doğumdan kaynaklı diyorlar ultırson cekıldı herhangi birsey çıkmadı ustelık bizim bıngıldak da kapanmak üzere onun ıcınde gittik suturlar hersey normal dediler ama içim rahat değil Aralık sonunda emara girecek canım
Cennet70 Aliyasin zamanla iner dediler o şişlikten dolayı birde bizim kafamız upuzundu zamanla topladı baya