Bende 12 saat sancı çektim ve çok zor bir doğum oldu. Oğlum kanalda kafası kaldı geçmedi yani zor bela Allah yardım etti doğurdum. Oğlum doğduğunda kafası yukarıya doğru şiş ve uzundu. Doktor bana doğum esnasında kanaldan kafası geçmedi şişmiş demişti o esnada pek anlamadım. Ama büyüdükçe o şişlik indi kafası düzeldi yaklaşık 3 4 ay.