Bulut54 merhabalar, kızım 9 aylık oldu simdi :) ama hala çok çok zor hocam. Dersleri 10 da başlatiyorum kizima kahvalti yaptirmak icin ama ders esnasinda tabiki ilgi bekliyor, surekli bir yerlere tutunup dusuyor, uykusu geliyor agliyor kamerayi kapatip uyutmak zorunda kaliyorum. Eger izindeyseniz hic baslamayin derim nacizane tavsiyem. Uzaktan egitim bebekle hiç hiç kolay olmuyor yuzyuze egitim inanın daha kolay. Ödev veriyorsunuz ödevler geliyor surekli whatsapptan, arayan veliler, sorunlar tabiki bitmiyor. Eğer yardimci olacak birisi varsa size ancak oyle olabilir bence.