as_cn Kıymetli annelerim, ögretmenim ben. Doğum sonrası iznim ocak ayında bitiyor bebeğim 5 aylık olacak Allah izin verirse. Mecbur göreve başlayacağım. Küçük bebeğiyle canlı ders veren öğretmen annelerim var mı acaba? Nasıl yapıyorsunuz? Çok geriliyorum o zamanları düşündükçe. Hakkıyla da yapmak isterim çünkü. Ücretsiz izne de ayrılamıyorum 2 kredi borcumuz olduğu için 😔
Zeytinimbenim as_cn ben de bu dertten muzdaribim. Okul açılsa bırakacak kimsem yok doğu görevindeyim canlı dersler de zor geçiyor valla Bi de katılım çok az girenler de dinlemiyor sanırım çünkü test çözdüğümde yapamıyorlar daha çok sinirleniyorum bebeğim kapıda ağlıyor falan çünkü çok düşkün bana 13 aylık kızım yanıma alınca anlattırmıyor pcye basıyor ağlıyor VS ne yapcam bilmiyorum 😑🥴
Ezgiozkan as_cn canım ben temmuzda doğum yaptım. Eylülde canlı derse başladım. Bebeğim 2 aylıktı 😊 küçükken biraz zorlandım çünkü çok sık emiyordu bazen hem emzirdim hem ders anlattım o denli. Ama şimdi 5 aylık her tenefüste emziriyorum. Ben dersteyken oynuyor bazen uyuyor. Artık rahatça ders yapabiliyorum. Tabii zor oluyor ama iyice küçükken çok zordu şimdi daha rahat diyeyim
aysevecagla as_cn Ders kayıtlarını yeniden dinliyorum öğrenciler beni duyabildi mi acaba diye, sonuç bol bol çığlık, vurma, tuş sesleri😅😅😅 Kızım 10 aylık, dönem bitsin gözüyle bakıyorum gerçekten çok zorlanıyorum
Lothbrok Benimki 11 aylıktı o haliyle çok zor oldu tek uyku yaptığı ve bana aşırı düşkün olduğu için. Kapıyı kapatsam geldi kapıda ağladı yanıma alsam ders anlattırmadı kamerayı kapatıp emzirdiğim bile oldu 😁 annem geldi o biraz oyalayabildi ama her gün 6 saat dersim olunca her gün gelmesi veya benim gitmem mümkün olmadı. Ben ücretsize ayrıldım nihayetinde. Ama sizin bebeğiniz küçükmüş bilemiyorum belki uyku saatlerinde daha kolay olur ona göre ayarlarsanız.
as_cn Lothbrok sizin yazdıklarınızı okurken bile geriliyoruuuuumm. O kadar haklısınız ki annem haftaici her gün gelemez.İnşallah dersim olduğu zaman kesintisiz 2-3 saat uyur 😔 ne güzel ücretsiz izne ayrılabilmişsiniz,çok isterdim…
Lidya-t 6 ders boyunca çoğu zaman kucağımda oluyor. Bebek arabasında oyalamaya çalışıyorum .Mama sandalyesinde oturuyor tabi hep yanımda çok yorucu oluyor ama durmuyor maalesef. Aralarda mamasını veriyorum uyutmaya çalışıyorum böyle böyle gidiyor bir şekilde. Çocuklarda alıştı ne yapsınlar. 6 aylık kızım.
as_cn Lidya-t maşallah ama yine de size müsaade veriyor, çıldırmıyor sanırım 😊 Ben şuan arkamı dönüp ona salata bile yapamıyorum sürekli çığlık atıyor. İnşallah düzene koyabilirim ben de..
as_cn Zeytinimbenim Allah yardımcımız olsun. İste bunları yaşayacak olmak çok geriyor benii şimdideeennnn.
Lothbrok as_cn aslında biz de kredi ödüyoruZ ama oğlumun devamlı ağlamasından psikolojik olarak çok yıprandım ne anlattığım dersten ne anneliğimden emin olabildim. Öyle olunca da şartları zorlarız ne kadar idare edebilirsek dedik. Çok şükür şu anda kenara attığımız bi miktar para vardı ona da güvenerek zorlanmıyoruz zorlansak da vicdanım rahat diyeceğim. Geçenlerde bi arkadaşım paylaşmıştı: Kadınlardan çalışmıyormuş gibi annelik yapması veya çocukları yokmuş, anne değilmiş gibi çalışması isteniyor diye. Tam da ordayız işte
Lidya-t as_cn Yok çok şükür kucağında eline bir şey verince bir süre duruyor. Durmadığında ayağa kalkıyorum oyalıyorum işte. Bağırma bizde de var arada ders sırasında da yapıyor .
Ficifici Benim esimde ogretmen oldugunicin ve ben lise k orta okul oldugunicin derslerimiz cakismiyor . Bir sorum olacak dogum izniniz nasil 5 aylkken bitiyo?
as_cn Ficifici Sorduğum sorudan nasıl bunu merak ettiniz düşündünüz de hocam 😊 Agustosta dogum yaptim, ekimde dogum sonrasi iznim bitti. Daha sonra 1 aylik heyet raporu aldim. Bu ay sonuna kadar da normal rapor hakkimi kullaniyorum 😊
aysevecagla as_cn Kesinlikle öyle, bu işin avantajı olduğu kadar dezavantajları da var tabiki. Biz öğrencilere hoşgörülü olacağız onlar ve aileleri de bize hoşgörülü olacak, herkes birbirine destek olmalı🌺🤗
as_cn Woody haklısınız aslında, pandemi olmasa annem mecbur bizde kalacakti ama simdi evdeyim idare edebilir diye dusunup hic teklif dahi etmiyor.