Merhaba kızlar,
Bugün kızım 3 ay 5 günlük oldu, bu zamana kadar gayet normal emdi hiç problem yaşamadık. Ama şu an mememi reddediyor, saatlerce uğraşıyorum alsın diye ama asla almıyor mememe yaklaşınca başlıyor ağlayıp çığlık atmaya. Bende sağıp biberonla veriyorum mecburen. Ne yapmam lazım sizce, var mı böyle Bi durum yaşayan anneler?