Raziye_33 benimde bebeğimin ykaşında kızarıklık var özellikle aüt içerken veya içtikten sonra belirginleşiyor kulak arkalarında kuruluk oluyor poposundada hep kızarıklık var kakası da iki renk hardal ve yeşil bende şüpheleniyorum doktora götürdüm normal diyo ama zatenn memnun değilim doktorumdan içim hiç rahat değil buara sütte içmiyo :(