Benim bebeğim de 3 ay 17 günlük daha önceden bi kaç kere ishal olmuştu bi kere pişik yapmıştı ama kakası normaldi şimdi de son on gündür de kakası mukuslu ve yeşilimsi flagly kullandım geçmedi 😞 ama enfeksiyon da çıkıyor iki kere test yaptık doktor allsrjisi olabilir normal dedi ama çok rahatsızım bu konuda bir ay perhiz önerdi