elfozyil yok asla canım. Cidden hastanede yapsalar hastaneye götürücem bebeğimi, ya zaten aşırı duygusalım bebeğim ağlayacak diye gözünün içine bakıyorum üç tane aşı da az buz değil gerizekalı hemşire kapıyı da kapattı çat diye bide. Allahım aklıma geldikçe hala deliriyorum bir daha asla ağlasam da bebeğimin yanında duracağım.