3 ocak doğumlu kızım. Doğduktan sonra ki 2,5 ay içerisinde her ay 2 kere götürmüştük, muayene 14 gün sonra kontrole götürüyordum bide ücretsiz diye zevkine doktorla konuşmak iyi geliyordu. Ta ki virüs gelene kadar. En son 2,5 aylıkken götürdük bir daha doktor yüzü görmedik korkumuzdan çok şükür Bi sıkıntıda yaşamadık ta ki 9.ayımızda rutin kan tahlili falan yaptıralım diye mecburen gittik onuda korka korka.