seymayalaz ben pko hastasıyım. İlk kızım 1 sene sonra oldu. 3.5 yaşındayken ben kardeş istiyorum diye tutturdu bizimde eşimle planlarımız hep okula başladıktan sonra diye konuşuyoduk sonra karar verdik dedik korunmayı bırakalım zaten en az 2 sene olmaz dedik. Bence en önemlisi kafa rahatlığı ilk kızımda her adet olmaya ağlardım yumurtlama günlerini takip ederdim. Sık ilişki diye eşimin canını okurdum 😁 ama bunda zaren 2 sene olmaz diye rahattım. Zaten planımızda en az 2 sene sonra olmasıydı. Ne yumurtlama takip ettim ne de çocuk için ilişki yaşadık. Çok rahattık kısaca. Korunmayı bırakrık 2 kez adet oldum daha da olmadım. Tabi eşimde bende şok olduk inanamadık. Bu kadar kısa sürede olmasına. Bence akışına bırakın. Bir kere olduysa ikinci daha kolay oluyor bence